6.1 Kan ik mijn bestelling wijzigen? Als u een wijziging wilt aanbrengen in het door u bestelde product, neem dan contact met ons op. We laten u dan weten of de wijziging mogelijk is. Als het mogelijk is, dan zullen wij u op de hoogte brengen van eventuele wijzigingen in de prijs van het product, het tijdstip van levering of iets anders dat nodig zou zijn als gevolg van de door u gevraagde wijziging en u vragen om te bevestigen of u door wilt gaan met de wijziging. Als het niet mogelijk is om de bestelling te wijzigen.
6.2 Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor pakjes die nooit bij ons toekomen, dus raden wij u aan om een traceerbare en verzekerde dienst te gebruiken om uw product aan ons te retourneren.
6.3
Hoe u ons problemen kunt melden. Als u vragen of klachten hebt over het product, neem dan contact met ons op. U kunt onze klantenservice bellen op +31 (0) 76 201 52 85, open van maandag - vrijdag, 09:00 tot 17:00 uur. Of, als u dat liever hebt, kunt u ons e-mailen op
contact.nl@lecreuset.com.
6.4 Helaas kunnen wij op dit moment geen omruiling verwerken voor producten die online zijn gekocht en kunnen wij ook geen terugbetaling of omruiling aanvaarden van producten die online in onze winkels zijn gekocht.
Uw rechten als u van gedachten verandert. HERROEPINGSRECHT.
6.5 Kan ik mijn contract beëindigen? U hebt het recht om elke bestelling die u hebt geplaatst (met uitzondering van producten die volgens uw specificaties zijn gemaakt of gepersonaliseerd) te annuleren tot dertig (30) kalenderdagen nadat we het product hebben geleverd, de zogenaamde "afkoelingsperiode".
6.6
Hoe beëindig ik mijn contract? Als u als consument een overeenkomst sluit om de bestelling te annuleren zonder enige aansprakelijkheid jegens ons, dan moet u de bestelling annuleren dertig (30) kalenderdagen nadat wij het product hebben geleverd de klantenservice bellen op +31 (0) 76 201 52 85, open van maandag - vrijdag, 09:00 tot 17:00 uur. Of, als u dat liever hebt, kunt u ons e-mailen op
contact.nl@lecreuset.com
6.7 Hoe retourneer ik het product? Als u uw bestelling annuleert, dan moet u het volledige product ongebruikt en onbeschadigd in de originele productverpakking retourneren, met inbegrip van het onderhouds- en gebruiksboekje en alle etiketten en ook de originele pakbon, binnen dertig (30) kalenderdagen nadat u ons op de hoogte hebt gebracht van uw beslissing om het contract te annuleren, naar:
Le Creuset Nederland
Bijster 15
4817HZ Breda
Nederland
6.8 Wanneer krijg ik mijn geld terug? Wij zullen de voor uw product betaalde prijs binnen dertig (30) dagen na de dag waarop u ons op de hoogte hebt gebracht van uw beslissing om van het contract af te zien, terugbetalen met de betaalwijze die u bij de oorspronkelijke bestelling hebt gebruikt. Wij behouden ons het recht voor om de terugbetaling in te houden totdat wij het product terug hebben ontvangen of totdat u ons het bewijs hebt geleverd dat u de goederen hebt teruggezonden, afhankelijk van wat het eerst gebeurt.
De verzendkosten voor het retourneren van het product naar ons worden niet vergoed, deze worden door u betaald. Wij behouden ons het recht voor te weigeren om het geretourneerde product in ontvangst te nemen of het betaalde aankoopbedrag terug te betalen indien het product niet wordt geretourneerd zoals vereist in artikel 6.7 hierboven.
Uw rechten om het contract te beëindigen om andere redenen dan van gedachten te veranderen
6.9
Wat gebeurt er als ik een verkeerde bestelling ontvang of als het product beschadigd is bij ontvangst van de levering? Neem dan contact met onze klantenservice op +31 (0) 76 201 52 85, open van maandag - vrijdag, 09:00 tot 17:00 uur. Of, als u dat liever hebt, kunt u ons e-mailen op
contact.nl@lecreuset.com.
Wij stellen de reden voor het retourneren vast en sturen u een e-mail met het bijbehorende dossiernummer en, indien van toepassing, de retourprocedure en adresgegevens.
6.10 Hoe retourneer ik het product? Als wij hebben gevraagd om het product te retourneren, dan moet u het gehele product onbeschadigd in de originele productverpakking retourneren, met inbegrip van het onderhouds- en gebruiksboekje en alle etiketten en ook de originele pakbon.
6.11 Krijg ik mijn geld terug? Als wij vinden dat het product niet is zoals besteld of dat het beschadigd is, zullen wij de voor uw product betaalde prijs terugbetalen met de door u gebruikte betaalwijze. Indien de reden voor het retourneren niet te wijten is aan schade, behouden wij ons het recht voor te weigeren om het geretourneerde product in ontvangst te nemen of het betaalde aankoopbedrag terug te betalen indien het product niet wordt geretourneerd zoals vereist in artikel 6.9 hierboven.
6.12 Kookgerei sets In het geval van kookgerei sets, geldt het herroepingsrecht voor de hele set (alle artikelen in de set) en niet voor het afzonderlijk artikel.